Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει: Εμπειρικά συμπεράσματα και διαδεδομένες αντιλήψεις αναφορικά με την ανάπτυξη λογισμικού, Μεθοδολογία SCRUM (ρόλοι, διαδικασίες, ανάλυση απαιτήσεων), Σχεδιαστικά πρότυπα (patterns), Αρχιτεκτονικές Enterprise εφαρμογών, Βέλτιστες πρακτικές συγγραφής κώδικα, Dependency Injection – Aspect Oriented Programming, Έλεγχος μονάδων (Unit Testing) και Έλεγχος Ολοκλήρωσης (Integration Testing), Ανάπτυξη υπηρεσιών στο Υπολογιστικό Νέφος, Νομικά και διοικητικά θέματα διαχείρισης έργων λογισμικού.
Βιβλιογραφία
- Robert. L. Glass, “Facts and Fallacies of Software Engineering”, Addison Wesley, ISBN:0 – 321 – 11742 – 5
- Kenneth S. Rubin, “Essential Scrum”, Addison Wesley, ISBN: 978-0-13-704329-3
- Steve McConnell, “Code Complete 2”, Microsoft Press
- E. Gamma, R. Helm, R. Johnson, J. Vlissides, “Design Patterns: Elements of Reusable Object Oriented Software”, Addison Wesley, 978-0201633610
- Mark Seemann, “Dependency Injection in .Net”, Manning, ISBN: 9781935182504
- Roy Osherove, “The Art of Unit Testing: With Examples in .NET”, Manning, ISBN: 9781933988276